• <h1 class="uk-h1 uk-margin-bottom-remove"><span style="color:red;text-align:center;width:100%;display:inline-block">2020 Winners will soon be announced</span></h1>

    2020 Winners will soon be announced

  • <h1 class="uk-h1 uk-margin-bottom-remove"><span style="color:red;text-align:center;width:100%;display:inline-block">2021 entries will be open soon</span></h1>

    2021 entries will be open soon

  • <h1 class="uk-h1 uk-margin-bottom-remove"><span style="color:red;text-align:center;width:100%;display:inline-block">Consumers Vote, Sales Increase</span></h1>

    Consumers Vote, Sales Increase

    Product of the Year is the world’s premier consumer-voted award for product innovation.
    It guides 4.5 billion consumers to the best new products in their markets and reward manufacturers for quality and innovation in 44 countries.

    Read More...

POY in Media

Awards night and Interviews

YSU Programına Tekrar Katılmayı Düşünür müsünüz?

YSU Programına Tekrar Katılmayı Düşünür müsünüz?

3 Kelimede YSÜ Programını Tanımlar mısınız?

3 Kelimede YSÜ Programını Tanımlar mısınız?

YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?

YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?

Yılın Seçilmiş Ürünleri - 2019

Yılın Seçilmiş Ürünleri - 2019

2019 Ödül Töreni

2019 Ödül Töreni

Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Röportajlar

Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Röportajlar

Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Ödül Gecesi

Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Ödül Gecesi

Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Ödül Gecesi

Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Ödül Gecesi

Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Röportajlar

Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Röportajlar

Türkiye Yılın Ürünleri 2016 Ödül Gecesi

Türkiye Yılın Ürünleri 2016 Ödül Gecesi

Amerika 2013 Yılın Seçilmiş Ürünleri Gecesi

Amerika 2013 Yılın Seçilmiş Ürünleri Gecesi

CMOS, Marka Müdürleri, PARADE Dergisi ve Wendy Williams sponsorluğunda gerçekleşmiştir.

Üreticilerin Gözünden YSÜ

Üreticilerin Gözünden YSÜ

YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?

YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?

Tüketici Seçer, Siz Kazanırsınız. 2021 BAŞVURULARI YAKINDA %135 satış artışı, Saç Bakım kategorisi, İngiltere %106 satış artışı, Bulaşık Makinesi Deterjanı kategorisi, İspanya %135 satış artışı, YSÜ kategorileri, Lübnan Kategorinin %38 üzerinde performans, YSÜ Kazananları, ABD Tüketicilerin %86'sı üzerinde YSÜ logosu olan ürünleri tercih ediyor, İngiltere Kazananların %90'ı tekrar katılıyor... Tüketicilerin %53'si üzerinde YSÜ logosu olan ürünleri tercih ediyor... Türkiye Tüketici Seçer, Siz Kazanırsınız. 2021 BAŞVURULARI YAKINDA
Consumers Vote, You Win… 2021 ENTRIES WILL BE OPEN SOON 135% sales growth, Hair Care category, UK 106% sales growth, Dishwasher Detergent category, Spain 135% sales growth, POY categories, Lebanon Outperforming category sales performance by 38%, POY Winners, USA 86% of people are more likely to buy a product that has won Product of the Year, UK 90% of the winners participate again, Worldwide 52% of the consumers intend to purchase a product if it has POY logo on it Turkey Consumers Vote, You Win… 2021 ENTRIES WILL BE OPEN SOON