Product of the Year is the world’s premier consumer-voted award for product innovation. It guides 4.5 billion consumers to the best new products in their markets and reward manufacturers for quality and innovation in 44 countries.
YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?
YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?
Yılın Seçilmiş Ürünleri - 2019
Yılın Seçilmiş Ürünleri - 2019
2019 Ödül Töreni
2019 Ödül Töreni
Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Röportajlar
Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Röportajlar
Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Ödül Gecesi
Türkiye Yılın Ürünleri 2018 Ödül Gecesi
Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Ödül Gecesi
Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Ödül Gecesi
Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Röportajlar
Türkiye Yılın Ürünleri 2017 Röportajlar
Türkiye Yılın Ürünleri 2016 Ödül Gecesi
Türkiye Yılın Ürünleri 2016 Ödül Gecesi
Amerika 2013 Yılın Seçilmiş Ürünleri Gecesi
Amerika 2013 Yılın Seçilmiş Ürünleri Gecesi
CMOS, Marka Müdürleri, PARADE Dergisi ve Wendy Williams sponsorluğunda gerçekleşmiştir.
Üreticilerin Gözünden YSÜ
Üreticilerin Gözünden YSÜ
YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?
YSU Programında Yer Almak Neden Kazançlı Bir Tercih?
Tüketici Seçer, Siz Kazanırsınız.2021 KAYITLARI AÇILDI%135 satış artışı, Saç Bakım kategorisi, İngiltere%106 satış artışı, Bulaşık Makinesi Deterjanı kategorisi, İspanya%135 satış artışı, YSÜ kategorileri, LübnanKategorinin %38 üzerinde performans, YSÜ
Kazananları, ABDTüketicilerin %86'sı üzerinde YSÜ logosu olan
ürünleri tercih ediyor, İngiltereKazananların %90'ı tekrar katılıyor...
Tüketicilerin %53'si üzerinde YSÜ logosu olan ürünleri tercih ediyor... TürkiyeTüketici Seçer, Siz Kazanırsınız.2021 KAYITLARI AÇILDI
Consumers Vote, You Win…2021 Entries are now open135% sales growth, Hair Care category, UK106% sales growth, Dishwasher Detergent category, Spain135% sales growth, POY categories, LebanonOutperforming category sales performance by 38%, POY Winners, USA86% of people are more likely to buy a product that has won Product of the Year, UK90% of the winners participate again, Worldwide52% of the consumers intend to purchase a product if it has POY logo on it TurkeyConsumers Vote, You Win…2021 Entries are now open