Neden Katılmalıyım?
Global
Aynı amaç doğrultusunda faaliyet gösteren 44 ülke:Tüketicileri pazardaki en inovatif ürünlere yönlendirmek.
Güvenilir
1987’den beri en büyük global üretici firmalarla işbirliği.
Bağımsız
Kazananları belirleyen, bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından yürütülen en büyük tüketici araştırması.
Yatırımınızın Geri Dönüşü

Yüksek Satın Alma Eğilimi
Tüketicilerin %49’u, üzerinde Yılın Seçilmiş Ürünü logosu olan ürünü satın almaya yöneliyor.
Güvende Artış

Program Ortaklarında Ayrıcalıklar

PR
Yılın Seçilmiş Ürünü PR kampanyalarına dahil
olma

Reklam
Medya ortaklarında avantajlı reklam tarifeleri

Satış Noktası
Perakende ortaklarında Yılın Seçilmiş Ürünleri
için ayrıcalıklar

Araştırma
Inovasyon konusunda yapılan en büyük Pazar araştırması raporuna erişim
Kategori: _