Neden Katılmalıyım?

Global

Global

Aynı amaç doğrultusunda faaliyet gösteren 44 ülke:Tüketicileri pazardaki en inovatif ürünlere yönlendirmek.

Güvenilir

Güvenilir

1987’den beri en büyük global üretici firmalarla işbirliği.

Bağımsız

Bağımsız

Kazananları belirleyen, bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından yürütülen en büyük tüketici araştırması.


Yatırımınızın Geri Dönüşü

Yüksek Satın Alma Eğilimi

Yüksek Satın Alma Eğilimi

Tüketicilerin %49’u, üzerinde Yılın Seçilmiş Ürünü logosu olan ürünü satın almaya yöneliyor.
Türkiye, Nielsen «2022»
Logo İle Satış

Güvende Artış

Tv reklamlarına güvenirim %35
YSÜ logosu olan TV reklamlarına güvenirim %56
Reklamda Yılın Seçilmiş Ürünü logosu kullanıldığında güvende %60 artış!
YSÜ logosu taşıyan ürünlere güven : %56
Türkiye, Nielsen 2022
Güvende Artış


Program Ortaklarında Ayrıcalıklar

PR

PR

Yılın Seçilmiş Ürünü PR kampanyalarına dahil olma
Reklam

Reklam

Medya ortaklarında avantajlı reklam tarifeleri
Satış Noktası

Satış Noktası

Perakende ortaklarında Yılın Seçilmiş Ürünleri için ayrıcalıklar
Araştırma

Araştırma

Inovasyon konusunda yapılan en büyük Pazar araştırması raporuna erişim


Kategori: _