Neden Katılmalıyım?
Global
Aynı amaç doğrultusunda faaliyet gösteren 44 ülke:Tüketicileri pazardaki en inovatif ürünlere yönlendirmek.
Güvenilir
1987’den beri en büyük global üretici firmalarla işbirliği.
Bağımsız
Kazananları belirleyen, bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından yürütülen en büyük tüketici araştırması.
Yatırımınızın Geri Dönüşü
Yüksek Satın Alma Eğilimi
Tüketicilerin %61’i, üzerinde Yılın Seçilmiş Ürünü logosu olan ürünü satın almaya yöneliyor.
Güvende Artış
Program Ortaklarında Ayrıcalıklar
PR
Yılın Seçilmiş Ürünü PR kampanyalarına dahil
olma
Reklam
Medya ortaklarında avantajlı reklam tarifeleri
Satış Noktası
Perakende ortaklarında Yılın Seçilmiş Ürünleri
için ayrıcalıklar
Araştırma
Inovasyon konusunda yapılan en büyük Pazar araştırması raporuna erişim
Kategori: _